مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-15سياسي

پروژه عمرانی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد


معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تاکید کرد که پیوست های زیست محیطی باید اولویت اجرای طرح های عمرانی باشد.

- ایسنا/فارس معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تاکید کرد که پیوست های زیست محیطی باید اولویت اجرای طرح های عمرانی باشد.

حسن وحیدی در نشست شورای مدیران ستادی در فارس با اشاره به اولویت بندی طرح ها برای مردمی کردن طرح های حفاظتی در عرصه های منابع طبیعی، اضافه کرد: با مشارکت مردم در این عرصه ها بسیاری از مسائل حقوقی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی برطرف خواهد شد.

به نقل از منابع طبیعی فارس، وحیدی با تاکید بر افزایش پروژه های آبخیزداری برای احیای عرصه های منابع طبیعی، افزود: به دنبال این هستیم که با اجرای پروژه های آبخیزداری و مشارکت مردم در راستای احیاء و نگهداشت عرصه ها به ویژه اراضی بیابانی و مناطق جنگلی آسیب دیده گام برداریم.

معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه اساس کار در این سازمان، حفاظت از عرصه های منابع طبیعی است، اظهار کرد: معیشت مردم و بهره برداران وابسته به منابع طبیعی بوده و سهیم کردن آنان در منافع حوضه های آبخیزداری به معنای مشارکت واقعی مردم در حفاظت از این عرصه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه عمرانی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد

پروژه عمرانی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد