مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-06سياسي

سیستان وبلوچستان در تکاپوی جشن با شکوه غدیر


مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: علیرغم شرایط نامناسب آب و هوایی مردم ولایی سیستان و بلوچستان در اقصی نقاط در تکاپوی برگزاری جشن با شکوه غدیر هستند.

- به گزارش، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی عصر پنج شنبه در جمع گفتگو با خبرنگاران، افزود: دهه ولایت و عید غدیر یکی از با ارزش ترین اعیاد محسوب می شود و این روزها تمام شهرها و روستاهای این استان پهناور علیرغم شرایط نامناسب آب و هوایی شاهد برپایی جشن های ولایت است.

وی با اشاره به اهمیت این روز بزرگ در تاریخ اسلام و بشریت، گفت: باید سال به سال جشن عید غدیر شکوه و عظمت بیشتری پیدا کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: هم اکنون حال و هوای استان از شمال تا جنوب به میمنت عید بزرگ غدیر خم متفاوت تر از روزهای گذشته است، علیرغم وزش بادهای 120 روزه و خیزش گرد و خاک در منطقه سیستان و گرمای هوا در بلوچستان اما خیابان های سطح شهر و روستاهای سیستان و بلوچستان غرق در نور و شادی است.

وی بیان کرد: عید غدیر روز اکمال دین و ادامه خط رسالت است، از این حیث واقعه غدیر یکی از مهم ترین حوادث تاریخ اسلام هست که به تعبیر امام معصوم عید بزرگ الهی است که همه پیامبران به پاسداشت حرمت آن مأمور بودند، این موضوع نشان دهنده بلوغ و سطح بالای توجه به گستره حاکمیت در جامعه اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان وبلوچستان در تکاپوی جشن با شکوه غدیر

سیستان وبلوچستان در تکاپوی جشن با شکوه غدیر