مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-19سياسي

قیام امام حسین(ع) با هدف اجرای عدالت بود


امام جمعه بجنورد با اشاره به درگیری همیشگی جبهه حق و باطل، گفت: قیام امام حسین(ع) برای اجرای عدالت و کم کردن شر یزید از سر مسلمانان بود.

- بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به درگیری همیشگی جبهه حق و باطل، گفت: قیام امام حسین(ع) برای اجرای عدالت و کم کردن شر یزید از سر مسلمانان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر چهار شنبه در یادواره شهدای چناران شهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: جنگ حق و باطل از روز نخست خلقت بوده و عده ای بنده نفس و شیطان شده اما برخی اهل حق می شوند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: اهل شیطان به دنبال شهوت و قدرت و ظلم است و اهل حق می خواهند جلوی این گروه را بگیرند و به همین خاطر است که جنگ و درگیری آغاز می شود.

وی با تاکید بر اینکه این درگیری از ابتدای خلقت بین هابیل و قابیل وجود داشت، افزود: هیچ گاه اهل حق شروع کننده درگیری و جنگ نیستند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: همه پیامبران تاریخ به دنبال از بین بردن ظلم و جنایت بودند زیرا این روش حق است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: این اختلاف در زمان امام حسین (ع) نیز وجود داشت؛ یک فرد قاتل، فاسد، میمون باز و شراب خوار خلیفه مسلمانان شد لذا ایشان قیام کرد تا شر این فرد از سر مردم بردارد و عدالت را اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام امام حسین(ع) با هدف اجرای عدالت بود

قیام امام حسین(ع) با هدف اجرای عدالت بود