مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 20:252023-07-03ورزشي

توجه به مسائل فرهنگی و معنوی ورزشکاران اولویت ورزش بسیج است


مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: یکی از اولویت های ورزش بسیج توجه به مسائل فرهنگی و معنوی ورزشکاران است.

- اردبیل- مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: یکی از اولویت های ورزش بسیج توجه به مسائل فرهنگی و معنوی ورزشکاران است.

شاهین زارع در گفت وگو با در زمینه اینکه کشور ایران از لحاظ ورزشی باید جز سه کشور جهان باشد برنامه ریزی و تدوین شده است.

مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خدمت رسانی بیشتر به مردم و بسیجیان، رشد و توسعه فعالیت های ورزش همگانی، تقویت سبک زندگی ایران اسلامی، کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سلامت عمومی و ایجاد و نشاط و سرگرمی در بین خانواده ها و کشف و شناسایی قهرمانان و نخبگان ورزش برای حضور در عرصه های ملی و بین المللی همراه با فرهنگ و تفکر بسیجی است.

زارع با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های ورزش بسیج توجه به مسائل فرهنگی و معنوی ورزشکاران است، افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا به همراه بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان، غبارروبی مزار شهدا در مناسبت های مختلف، دیدار با جانبازان و معلولان آسایشگاه ایثار استان، هماهنگی حضور ورزشکاران و قهرمانان استان در مناسبت ها و اعیاد ملی، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، هماهنگی ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسائل فرهنگی و معنوی ورزشکاران اولویت ورزش بسیج است

توجه به مسائل فرهنگی و معنوی ورزشکاران اولویت ورزش بسیج است