مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-08بين الملل

عملیات رژیم صهیونیستی در جنین حافظه کوتاه مدت متجاوزان را رسوا کرد


رژیم صهیونیستی عملیات نظامی گسترده ای را در شهر جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری انجام داد که در آن هزار سرباز و افسر عضو یگان ویژه و تیپ های برگزیده ارتش رژیم صهیونیستی و نیروی هوایی در آن شرکت کردند.

- رژیم صهیونیستی عملیات نظامی گسترده ای را در شهر جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری انجام داد که در آن هزار سرباز و افسر عضو یگان ویژه و تیپ های برگزیده ارتش رژیم صهیونیستی و نیروی هوایی در آن شرکت کردند.

همچنین این نیروها از پشتیبانی اطلاعاتی دستگاه اطلاعات داخلی (شاباک) و سازمان اطلاعات نظامی (امان) استفاده کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری الجزیره در گزارشی نوشت، براساس بیانیه های صادره از سوی رهبران سیاسی و نظامی در تل آویو عملیاتی که به خانه و باغ نامگذاری شد، اهداف تاکتیکی و استراتژیکی داشت.

در سطح تاکتیکی هدف از بین بردن جایگاه منطقه جنین به عنوان مرکز مقاومت و منشأ عملیات مقاومت علیه اهداف رژیم صهیونیستی چه در کرانه باختری و چه در اراضی اشغالی بود.

هدف دیگر آن از بین بردن نیروهای انسانی چه از طریق قتل و چه از طریق بازداشت بود که بخش های مختلف مقاومت به آنها تکیه می کنند.

علاوه بر این، هدف این عملیات نابودی زیرساختی بود که شامل افزایش قدرت نظامی مقاومت است؛ مثل کارگاه های تولید بمب که به کابوسی برای خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات رژیم صهیونیستی در جنین حافظه کوتاه مدت متجاوزان را رسوا کرد

عملیات رژیم صهیونیستی در جنین حافظه کوتاه مدت متجاوزان را رسوا کرد