مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-03سياسي

کتاب «هواشناسی کشاورزی» منتشر شد


انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «هواشناسی کشاورزی: راهنمای عملی» را با رویکردی به حوزه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، به ویژه مختلف رشته های هواشناسی، - ایسنا/اردبیل انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب هواشناسی کشاورزی: راهنمای عملی را با رویکردی به حوزه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، به ویژه مختلف رشته های هواشناسی، اقلیم شناسی، مهندسی محیط زیست و سایر رشته های مرتبط و حوزه مطالعاتی پژوهشگران منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب توسط لطیف احمد ، رایحانه حبیب کنث ، صباح پرواز ، سید شراز مهدی در سال 2017 در کشور آمریکا تالیف شده و توسط دکتر سیده آمنه سجادی عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و روزبه سجودی ماسوله به فارسی ترجمه گردیده است.

در این کتاب بیان شده است که آب و هوا مهمترین عنصر در تولیدات کشاورزی می باشد و کشاورزی پایدار تا حد زیادی به دانش دقیقی از منابع آب و هوایی وابسته است بنابراین اندازه گیری صحیح عوامل آب و هوایی برای درک تفسیر مناسب در رابطه با رشد و توسعه محصول، مورد نیاز به نظر می رسد.

این کتاب راهنمای عملی مناسبی در اندازه گیری خصوصیات آب و هوایی، ابزارهای مورد استفاده و محاسبه متغیرهای مختلف آب و هوایی می باشد که در نهایت بطور خلاصه در مورد مناطق کشاورزی اقلیمی و اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «هواشناسی کشاورزی» منتشر شد

کتاب «هواشناسی کشاورزی» منتشر شد