مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-10فرهنگي

برگزاری همایش شعر استانی «زن و دفاع مقدس» در خرم آباد


معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری همایش شعر استانی «زن و دفاع مقدس» در خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری همایش شعر استانی زن و دفاع مقدس در خرم آباد خبر داد.

اعظم روانشاد نوزدهم تیر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری لرستان فردا سه شنبه بیستم تیر ماه میزبان بانوان شاعره لرستانی در همایش شعر استانی زن و دفاع مقدس گرامیداشت 483 شهیده زن استان خواهند بود.

وی ادامه داد: این همایش با هدف ارتقاء سطح کیفی آثار شاعران زن استان و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

روانشاد گفت: در این همایش 10 نفر از بانوان شاعر برتر استان اشعار خود را با موضوع فداکاری بانوان در عرصه های مختلف و ایثارگری آنان در دوران دفاع مقدس و نقش مؤثر آنان در پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی قرائت می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: اجرای سرود و برگزاری نمایشگاه کتاب از تازه های نشر پایداری از دیگر بخش های این همایش است.

وی گفت: این همایش از سلسله برنامه های فرهنگی کنگره 6544 شهید لرستان است که در پاسداشت مقام 483 شهیده زن استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش شعر استانی «زن و دفاع مقدس» در خرم آباد

برگزاری همایش شعر استانی «زن و دفاع مقدس» در خرم آباد