مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-24اقتصادي

جمع آوری 90 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری قزوین


قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال گذشته مردم نیکوکار بیش از 90 میلیارد و 15 میلیون تومان در مراکز نیکوکاری جمع آوری و برای محرومان و نیازمندان صرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ابراهیم احسانی فر در نشست مراکز نیکوکاری حوزه های علمیه اظهار کرد: قزوین به لحاظ جمعیت و وسعت استان چندان بزرگی نیست ولی دارای ظرفیت های خوبی است.

وی ادامه داد: در استان قزوین بیش از 60 هزار نفر مددجوی تحت حمایت داریم که از این تعداد بیش از 31 هزار نفر در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی زندگی می کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال 1401 تعداد مراکز نیکوکاری به 178 مرکز رسید که این فعالان این مرکز بیش از 90 میلیارد و 15 میلیون تومان کمک های مردمی را جمع آوری و برای محرومان هزینه کرده اند.

وی افزود: در درآمد حاصل از کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری نیز شاهد رشد 29 درصدی بودیم به طوری که بررسی این میزان کمک مردمی نشان می دهد که سهم مراکز نیکوکاری در جذب مجموع کمک های جمع آوری شده بیش از 40 درصد است.

احسانی فر عنوان کرد: به عنوان نمونه در ابتدای سال جاری در اطعام مهدوی بیش از 54 میلیارد تومان کمک مردمی را شاهد بودیم که 59 درصد آن توسط مراکز نیکوکاری جذب و جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 90 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری قزوین

جمع آوری 90 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری قزوین