مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-18اقتصادي

ضرورت ساماندهی فرایند توزیع کالاهای اساسی در کرج


ساماندهی در فرایند توزیع کالاهای اساسی در شهرستان امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی رمضانی صبح سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی آرد و نان شهرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری های سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام محرم و افزایش نذورات مردمی، فعالیت موکب ها و حجم مراجعات به هیأت های مذهبی که افزایش مصرف محصولات مرتبط با نان و غلات را به همراه خواهد داشت؛ ساماندهی در فرایند توزیع کالاهای اساسی در شهرستان امری ضروری است.

وی بیان کرد: روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی در کار یکایک مسئولان شهرستانی باید متبلور باشد و امیدآفرینی را با کار جهادی باید سرلوحه کار خود قرار دهید.

سرپرست فرمانداری کرج با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، تصریح کرد: منش، روش و قول ها و عملکرد ما باید آمیخته با امیدآفرینی در جامعه باشد تا سرمایه های اجتماعی ما حفظ گردد.

وی با تاکید بر پرهیز مسئولان از پشت میز نشینی و حضور میدانی برای اتخاذ تصمیمات راهبردی در خصوص مسائل شهرستان افزود: گاهی حضور در میدان اجرا موجب اخذ تصمیمات مناسب تری خواهد بود و لذا مدیران بجای آنکه ذهن خود را معطوف بر موضوعات از طریق کارتابل و نامه نگاری ها کنند در میدان کار با ارزیابی شرایط و تمامی جوانب امر تصمیم گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی فرایند توزیع کالاهای اساسی در کرج

ضرورت ساماندهی فرایند توزیع کالاهای اساسی در کرج