مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-05بين الملل

اولین ویدئو از زیستگاه چاپ 3بعدی مریخ منتشر شد


ویدئویی که ناسا منتشر کرده است، نشان می دهد که چهار خدمه ماموریت «آنالوگ» مریخ در طول ماموریت یک ساله خود، در چه فضایی زندگی و کار خواهند کرد.

- ویدئویی که ناسا منتشر کرده است، نشان می دهد که چهار خدمه ماموریت آنالوگ مریخ در طول ماموریت یک ساله خود، در چه فضایی زندگی و کار خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، یک هفته از زمانی که ناسا چهار نفر را برای یک سال آینده در یک زیستگاه شبیه سازی شده مریخ حبس کرده، می گذرد و این آژانس فضایی به تازگی بهترین نما را از نحوه زندگی در پایگاه فضایی شبیه سازی شده منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اقامت یک ساله مسافران در مریخ شبیه سازی شده آغاز شد این پایگاه مریخی چاپ سه بعدی موسوم به مارس دون آلفا (Mars Dune Alpha) که در مرکز فضایی جانسون ناسا واقع در هیوستون تگزاس قرار دارد، محل اولین ماموریت آنالوگ کاوش سلامت و عملکرد خدمه (CHAPEA) برای کلی هستون (Kelly Haston)، راس براکول (Ross Brockwell)، ناتان جونز (Nathan Jones) و آلیسا شانون (Alyssa Shannon) طی یک سال آینده است.

بیشتر بخوانید: خدمه ماموریت آنالوگ مریخ معرفی شدند این اولین مورد از سه ماموریت CHAPEA است که ناسا به منظور بررسی و انتخاب بهترین طراحی و برنامه ریزی برای ماموریت های آینده به مریخ از آن استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین ویدئو از زیستگاه چاپ 3بعدی مریخ منتشر شد

اولین ویدئو از زیستگاه چاپ 3بعدی مریخ منتشر شد