مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-01بين الملل

فهرست شرکت های سوئدی که می تواند هدف تحریم اقتصادی کشورهای اسلامی باشد


رسانه های عرب زبان، فهرست تعدادی از شرکت های سوئدی فعال در کشورهای اسلامی را منتشر کرده اند که در پاسخ به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، می توانند تحت تحریم اقتصادی قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از فیتو، فراخوان نهادها و شخصیت ها در کشورهای اسلامی برای تحریم کالاهای سوئدی در واکنش به صدور مجوز مقامات سوئد به قرآن سوزی در استکهلم، با استقبال زیادی در سطح جهان اسلام روبرو شده است.

رسانه های عربی امروز شنبه شرکت های برجسته سوئدی را که در کشورهای عربی و اسلامی فعالیت می کنند، معرفی کرده اند که محصولات آن می تواند در فهرست تحریم کالاهای سوئدی قرار گیرد.

فهرست این شرکت ها را در ادامه می خوانید.

* ایکه آ (IKEA) شرکت زنجیره ای تجارت مبلمان و محصولات خانگی ایکه آ (IKEA) یک شرکت زنجیره ای در زمینه تجارت مبلمان و محصولات خانگی است که در سال 1943 در سوئد تأسیس شد و امروزه یکی از بزرگترین شرکت ها در بخش مبلمان و لوازم منزل در جهان محسوب می شود.

این نمانام به دلیل طراحی های کاربردی و ساده در مبلمان مقرون به صرفه شناخته شده است و در طول 40 سال گذشته، ایکه آ حضور خود را در خاورمیانه گسترش داده و تعداد مشتریان آن افزایش قابل توجهی یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست شرکت های سوئدی که می تواند هدف تحریم اقتصادی کشورهای اسلامی باشد

فهرست شرکت های سوئدی که می تواند هدف تحریم اقتصادی کشورهای اسلامی باشد