مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 00:352023-06-28حوادث

فرمانده یگان حفاظت بنادر: مبادی بنادر استان بوشهر تجهیز می شود


فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت های فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است که این مهم در استان بوشهر به صورت ویژه دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حمید بیرانوند فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی شامگاه گذشته در نشست با ماموران یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: یگان حفاظت بنادر استان بوشهر باید از ظرفیت پیشگیری و بازدارندگی خود برای تسهیل سازی و ایمنی ترافیک به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

وی افزود: سفر به استان بوشهر فرصتی ارزشمند است تا یگان حفاظت بنادر استان از لحاظ کیفی مورد ارزیابی قرار گیرد و همچنین از کارکنان پرتلاش این حوزه تجلیل و قدردانی شود.

بیرانوند ادامه داد: در نظارت و بازدید دوره ای از یگان حفاظت بنادر استان بوشهر رویکردهای مهمی همچون نقش پایش هوشمند در ارتقای کیفی خدمات حفاظتی و به تبع آن بکارگیری هدفمندتر منابع انسانی در اجرای ماموریت سازمانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

حمید بیرانوند بیان داشت: افزایش سطح آمادگی جسمانی، برگزاری دوره های آموزش های متنوع و برخوردار از متدهای پیشرفته و آگاه سازی یگان حفاظت از موضوع های روز از اولویت های راهبردی فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده یگان حفاظت بنادر: مبادی بنادر استان بوشهر تجهیز می شود

فرمانده یگان حفاظت بنادر: مبادی بنادر استان بوشهر تجهیز می شود