مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-17اقتصادي

رشد 35 درصدی اعتبارات هزینه ای استان آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از رشد 35 درصدی اعتبارات هزینه ای استان در سال 1402 نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهارک نصر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: بعد از ابلاغ دستورالعمل اجرایی قانون بودجه 1402 بودجه با توجه به مواردی که در دستورالعمل درج شده بود، اقدام به توزیع اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای کردیم.

وی افزود: اعتبارات هزینه ای استان در سال 1402 رقم یک هزار و 595 میلیارد تومان است که از این میزان، یک هزار و 492 میلیارد تومان از محل منابع عمومی و 103 میلیارد تومان هم از محل منابع اختصاصی است که به نسبت سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

نصر با اشاره به اهمیت رعایت تعادل در توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی تصریح کرد: سال گذشته تلاش کردیم این عدالت و تعادل بین دستگاه های اجرایی رعایت و ایجاد شود و تا حد زیادی هم در این امر موفق بودیم.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر ضرورت رعایت الزامات و دستورالعمل های ابلاغی قانون بودجه تاکید و تصریح کرد: تامین حقوق و مزایای مستمر و عیدی کارکنان دستگاه های اجرایی در اولویت بودجه 1402 استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 35 درصدی اعتبارات هزینه ای استان آذربایجان شرقی

رشد 35 درصدی اعتبارات هزینه ای استان آذربایجان شرقی