مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-08اجتماعي

25 تیرماه، آخرین مهلت سنجش سلامت/ 3 درصد نوآموزان خوزستانی هنوز سنجش نشده اند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تمدید مهلت سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به پایه اول، از والدین خواست هر چه زودتر برای انجام سنجش کودکان اقدام کنند.

- مسعود حمیدی نژاد در جلسه ستاد استانی پروژه مهر آموزش و پرورش خوزستان که امروز (17 تیرماه) در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 97 درصد از دانش آموزان بدو ورود به پایه اول در استان خوزستان سنجش سلامت شده اند و تنها 3 درصد از دانش آموزان سنجش سلامت خود را انجام نداده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تمدید دوباره مهلت سنجش ادامه داد: بر اساس آخرین برنامه ریزی ها، مهلت انجام سنجش سلامت برای آخرین بار تا 25 تیرماه تمدید شده است و بر این اساس ضروری است خانواده ها هر چه زودتر و بر اساس شیوه نامه برای انجام سنجش سلامت فرزندان خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: مراجعه نکردن به موقع والدین برای انجام سنجش سلامت دانش آموزان خود موجب ایجاد مشکل در ثبت نام دانش آموزان و دریافت کتاب های درسی خواهد شد بنابراین تقاضای ما این است که زودتر برای انجام سنجش سلامت فرزندان خود اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت های ستاد پروژه مهر، گفت: مهرورزی، مهارت آموزی و نصیب برابر آموزشی، شعار پروژه مهر امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 تیرماه، آخرین مهلت سنجش سلامت/ 3 درصد نوآموزان خوزستانی هنوز سنجش نشده اند

25 تیرماه، آخرین مهلت سنجش سلامت/ 3 درصد نوآموزان خوزستانی هنوز سنجش نشده اند