مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-28سياسي

تبریز، میزبان نشست کمیسیون بانوان شوراهای اسلامی کلانشهرها


عضو شورای اسلامی شهر تبریز از برگزاری نشست کمیسیون بانوان شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی عضو شورای اسلامی شهر تبریز از برگزاری نشست کمیسیون بانوان شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور در تبریز خبر داد.

حکیمه غفوری با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش با هدف بررسی برنامه های پیش رو و نیز اقدامات صورت گرفته توسط فراکسیون های بانوان شوراهای اسلامی کلانشهرها با محوریت تبیین حضور و فعالیت بانوان در جامعه و انتقال تجارب صورت گرفته، برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور خانم قاسم زاده، رییس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و طی آن آخرین اقدامات قانونی و اجرایی در خصوص حوزه های زنان و خانواده مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: این برنامه همچنین شاهد برگزاری چندین کارگاه موضوعی با محوریت فعالیت زنان و نیز تحکیم بنیان های خانواده خواهد بود و در آن زمینه های تقویت این نهاد بنیادین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، لازم به ذکر است این برنامه با میزبانی شهرداری تبریز، شورای اسلامی شهر تبریز و مجمع کلانشهرهای ایران طی روزهای هشتم و نهم تیرماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز، میزبان نشست کمیسیون بانوان شوراهای اسلامی کلانشهرها

تبریز، میزبان نشست کمیسیون بانوان شوراهای اسلامی کلانشهرها