مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:052023-07-01اقتصادي

بنرهای تبلیغاتی، چالش بزرگ زیست محیطی


مشکل عدم بازیافت بنرهای تبلیغاتی در سراسر دنیا همچنان به قوت خود باقی است و اغلب کشورها بنرها را خرد کرده، به ترکیبات دیگر افزوده و مواد دیگری تولید می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مدتی پیش به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی، طرحی در شهرداری اصفهان به تصویب رسید که بنا شد مردم در هنر قلمکار خیابانی مشارکتی دسته جمعی داشته باشند، کمال حیدری معاون فرهنگی شهرداری اصفهان به همین مناسبت گفته بود: پاسداشت هویت و شخصیت صنایع دستی به ویژه گرامی داشت هنرمندان فعال در این عرصه که از سرمایه های اصلی این شهر به شمار می روند، مبنای طراحی و اجرای چندین ویژه برنامه از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در این ایام قرار گرفته است.

شنیده ها حاکی از این بود که بنا است، این سفره قلمکار، به جای پازل نگاره ارگ جهان نما چند روزی به نمایش گذاشته شود، حال این سوال مطرح می شود که شهرداری اصفهان بنرهای تبلیغاتی و پازل نگاره ارگ جهان نما که قابلیت بازیافت ندارد را می خواهد به چه سرانجامی برساند؟ در برخی از شهرها، چاپ بنرهای شهری کاهش یافته یا حتی حذف شده است تا محیط زیست سالم تری داشته باشند.

در این خصوص سیدعلی معرک نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شهرهای مختلف واکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنرهای تبلیغاتی، چالش بزرگ زیست محیطی

بنرهای تبلیغاتی، چالش بزرگ زیست محیطی