مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-08سياسي

دادستان اردبیل: برخورد با ارذل و اوباش تشدید می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: برخورد با اراذل و اوباش و ناامن کردن فضا برای مزاحمین و متجاوزین به حقوق مردم در اردبیل تشدید می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، جلال آفاقی در جلسه با قضات دادگاه های کیفری و دادسرای اردبیل اظهار کرد: وضعیت امنیت در اردبیل مطلوب بوده و تلاش برای ارتقای وضع موجود و توسعه احساس امنیت از برنامه های اولویت دار دادسرا است و برخورد با اراذل و اوباش و ناامن کردن فضا برای مزاحمین و متجاوزین به حقوق مردم در اردبیل تشدید می شود.

وی افزود: برخورد قاطع با جرایم خشن و سازمان یافته همواره جزو مطالبه به حق عمومی بوده است و مقرر شد ضمن تعیین شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های اراذل و اوباش در دادگاه همانند شعب ویژه دادسرا و ضمن تعیین اشد مجازات، از موافقت با هرگونه تخفیف ها و ارائه تسهیلات در پرونده های اراذل و اوباش توسط قضات خودداری شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل همچنین به ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک های عمومی اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد شهردار اردبیل در اسرع وقت نسبت به بازبینی و ایمن سازی و رفع هرگونه اشکالات احتمالی لوازم و تجهیزات بازی کودکان در پارک های عمومی شهر اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اردبیل: برخورد با ارذل و اوباش تشدید می شود

دادستان اردبیل: برخورد با ارذل و اوباش تشدید می شود