مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-03اجتماعي

ایجاد بزرگترین شهربازی دنیا/B.R.T انقلاب پر از وسایل بازی می شود


دبیر اجرایی کارگروه شهربازی مهمونی 10 کیلومتری گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده حدود یک میلیون کودک در مهمونی ده کیلومتری حضور دارند که برای آنها بزرگترین شهربازی دنیا را احداث می کنیم - حامد بزم شاهی دبیر اجرایی کارگروه شهربازی جشن مهمونی 10 کیلومتری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جشن عید غدیر سال گذشته با حضور کودکان پرشور شد؛ گفت: استقبال خانواده ها در سال گذشته به خاطر حضور کودکان 8 تا 15 سال بود که حضور پرشوری داشتند.

بزم شاهی با بیان اینکه برای امسال در نظر گرفتیم که سراسر 10 کیلومتر مسیر مهمونی ده کیلومتری را به شهربازی تبدیل کنیم؛ گفت: سال گذشته غرفه های خاصی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده بود اما امسال سراسر لاین وسط خیابان انقلاب که لاین بی آر تی است با وسایل بازی پر شده و به نوعی شهربازی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه وسایل بازی مختلفی را برای این جشن در نظر گرفتیم؛ گفت: بیشترین وسایل بازی که داریم قلعه بادی است که نزدیک به 250 قلعه بادی در مسیر نصب خواهد شد.

بیش از 100 استخر توپ خواهیم داشت و ترامپولین را داریم که در سایزها و ابعاد مختلف به تعداد 450 دستگاه در مسیر قرار داده خواهد شد.

دبیر اجرایی کارگروه شهربازی جشن مهمونی 10 کیلومتری افزود: وسایل بازی دیگری مثل ایر هاکی، فوتبال دستی و سایر وسایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بزرگترین شهربازی دنیا/B.R.T انقلاب پر از وسایل بازی می شود

ایجاد بزرگترین شهربازی دنیا/B.R.T انقلاب پر از وسایل بازی می شود