مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 19:402023-06-29فرهنگي

بخش هنری جشنواره بانوی هزاره اسلام در یزد افتتاح شد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با تأکید بر انجام حرکات فوق العاده در بخش هنری جشنواره بانوی هزاره اسلام، بر لزوم تولید آثار فاخر ادبی و هنری در زمینه شعر، - ایسنا/یزد رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با تأکید بر انجام حرکات فوق العاده در بخش هنری جشنواره بانوی هزاره اسلام، بر لزوم تولید آثار فاخر ادبی و هنری در زمینه شعر، فیلم، سریال، محتوای مکتوب، رمان و تله فیلم تأکید کرد.

حجت الاسلام مجتبی صداقت امروز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه بخش هنری جشنواره بانوی هزاره اسلام که در محل مرکز آموزش عالی حوزه امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شروع فعالیت توفیق همراهی با این جشنواره حاصل شد و از همه فعالین حوزه خواهران استان به واسطه رقم زدن این جریان عظیم تقدیر و تشکر دارم.

وی گفت: تاثیراتی که جشنواره بانوی هزاره اسلام در طول سال های اخیر بر جای گذاشت فراتر از تصور ما بود و دامنه تاثیرگذاری آن به استان های دیگر نیز رسیده است.

صداقت بیان کرد: حضرت خدیجه (س) به عنوان یکی از تاثیرگذارترین زنان تاریخ در اسلام، زن نقش آفرین و به عنوان شخصیت تاثیرگذار در گسترش دین اسلام معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش هنری جشنواره بانوی هزاره اسلام در یزد افتتاح شد

بخش هنری جشنواره بانوی هزاره اسلام در یزد افتتاح شد