مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:502023-06-30اجتماعي

اختصاص 10 میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی آموزش وپرورش و توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی


استاندار اردبیل از اختصاص 10میلیارد تومان بودجه استانی برای مجموعه ورزشی آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل و توسعه اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جریان بازدید از محل احداث مجموعه ورزشی آموزش و پرورش ناحیه 2 و اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی اظهار کرد: 10میلیارد تومان بودجه استانی برای مجموعه ورزشی آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل و توسعه اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی اختصاص یافت.

وی با اشاره به پروژه مجموعه ورزشی آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل افزود: محل احداث این مجموعه ورزشی بیش از 4 هکتار وسعت دارد و مقرر شد ابتدا طرح جامع این مجموعه تدوین شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در فاز اول احداث زمین چمن مصنوعی در ابعاد بزرگ به سرعت آغاز می شود و همچنین جانمایی طرح های درآمدآفرین برای توسعه مناسب مجموعه ورزشی آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل در دستور کار خواهد بود.

اقداماتی برای رفع مشکلات و نیازهای اردوگاه مقدس اردبیلی انجام می شود عاملی با اشاره به توسعه اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی بیان کرد: اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی دارای ظرفیت بی نظیری است ولی متأسفانه نگهداری و توسعه مناسبی طی سال های گذشته در این مجموعه رخ نداده است چراکه اگر هر سال یک بخش این اردوگاه تکمیل می شد، امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی آموزش وپرورش و توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی

اختصاص 10 میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی آموزش وپرورش و توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی