مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:312023-07-17سياسي

پارلمان احزاب شورای وحدت تشکیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان شامگاه یکشنبه در جلسه احزاب شورای وحدت نیروهای انقلابی استان لرستان بیان کرد: امروز شاهد تغییر موازنه قدرت در دنیا و رو به افول بودن آمریکا و غرب هستیم.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز نقشی مهم و تعیین کننده در معادلات دنیا دارد.

رییس شورای وحدت لرستان گفت: دولت سیزدهم در عرصه بین المللی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و شاهد حضور مثبت کشورمان در عرصه های تاثیرگذار و ارتباط با کشورهای مختلف هستیم.

وی بر هم افزایی برای رفع مشکلات داخلی و دغدغه های معیشتی مردم تاکید کرد و افزود: باید دستاوردها و اقدامات انجام شده به شکل مناسب تبیین شود و در عین حال برای بهبود اوضاع معیشتی نیز تلاش شود.

محمدیان در ادامه به انتخابات پیش روی مجلس و اهمیت بالای آن اشاره و عنوان کرد: جریان اصول گرا و نیروهای انقلابی بیش از پیش نیازمند همدلی و وحدت هستند که خوشبختانه این انسجام شکل گرفته و شوراهای وحدت و ائتلاف امروز همکاری و ارتباط بسیاری خوبی در سطح کشور و به ویژه در سطح استان لرستان دارند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت، امنیت و سلامت مقوله های بسیار مهم در انتخابات هستند که رهبر معظم انقلاب بر آنها تاکید داشتند و در این راستا نقش احزاب به ویژه در بحث مشارکت بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان احزاب شورای وحدت تشکیل می شود

پارلمان احزاب شورای وحدت تشکیل می شود