مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-18سياسي

امنیت فعلی کشور را مدیون شهدا هستیم


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: شهدا برای دفاع از این انقلاب جان خود را فدا کرده اند و امنیت فعلی کشور را به شهدا مدیون هستیم.

- حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، روز سه شنبه 27 تیرماه در مراسم تشیع پیکر شهید مدافع امنیت، امیر حسین پور اظهار کرد: در یکی از مقدس ترین مکان های این شهر شاهد تشییع پیکر شهیدی دیگر با حضور گرم مردم ولایی تبریز بودیم.

وی افزود: پس از گذشت 1400 سال از حماسه عاشورا، اکنون مردم با حضور انقلابی خود حماسه آفرینی این اتفاق بزرگ را تداعی می کنند، نام امام حسین (ع) به عنوان یک مکتب آزادگی در تاریخ ماندگار شد و اکنون شاهد ادامه این راه هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: گفتمان هیهات من الذلّه تعطیل نشده است و بعد از گذشت 1400 سال از تاریخ واقعه ی عاشورا شاهد حضور حماسی ملت بزرگ ایران در تاریخ انقلاب هستیم.

وی با اشاره به استقبال مردم از این مراسم عنوان کرد: این حضور عاشورایی است و مردم می خواهند ثابت کنند که انسان هایی برای مبارزه با دشمنان انقلاب باز هم در میدان حضور دارند.

وی با اشاره به فداکاری حضرت ابوالفضل (ع) گفت: حمایت از دین مساوی است با تکه پاره شدن؛ هزاران هزار نفر در طول تاریخ در راه پایدار ماندن دین اسلام جان خود را فدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت فعلی کشور را مدیون شهدا هستیم

امنیت فعلی کشور را مدیون شهدا هستیم