مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 05:402023-07-22سياسي

رسوایی لیبرال دموکراسی غرب در اهانت به کلام الهی


اهانت به ساحت مقدس آیات وحیانی اسلام و معجزه بی بدیل رسول اعظم (ص) در کشور سوئد که با همراهی و حمایت مظهر استکبار صورت گرفت، یکی از وقاحت بار ترین نمونه رفتار غرب وحشی در مقابل مقدسات مسلمین جهان در قرن اخیر است.

- خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس سیاسیاهانت به ساحت مقدس آیات وحیانی اسلام و معجزه بی بدیل رسول اعظم (ص) در کشور سوئد که با همراهی و حمایت مظهر استکبار صورت گرفت، یکی از وقاحت بار ترین نمونه رفتار غرب وحشی در مقابل مقدسات مسلمین جهان در قرن اخیر است.

اهانت مستقیم به کلام الله مجید بعنوان سمبل وحدت مسلمانان جهان و نسخه شفابخش آلام بشری در حالی قلوب مسلمانان و آزادیخواهان جهان را آزرده ساخت که دولت سوئد بعنوان دست نشانده آمریکای جنایت پیشه و مظهر تمام شرارت های عالم در شرایطی آن را کلید زد  که بر اساس منشور سازمان ملل متحد هیچ کشوری نمی تواند به مقدسات ادیان آسمانی اهانت کند و این مهم از حقوق قطعی و مسلم فرق و ادیان الهی محسوب می شود و مسلمانان بعنوان برجسته ترین این ادیان در جهان سرآمد هستند.

 شگفت آور است غرب وحشی در حالی از سوزاندن کتاب مقدس مسلمین تحت لوای آزادی دفاع می کند که اساسا هیچ گونه حرمتی برای مقدسات مسلمانان که طبق منشور مورد قبول خودشان درابراز عقیده آزاد هستند، قائل نیست و این مسئله رسوایی لیبرال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی لیبرال دموکراسی غرب در اهانت به کلام الهی

رسوایی لیبرال دموکراسی غرب در اهانت به کلام الهی