موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:402023-06-26سياسي

نخستین جلسه ستاد اربعین بهاباد برگزار شد


نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان بهاباد به منظور ساماندهی اعزام محبان اهل بیت(ع) به بزرگترین اجتماع شیعیان برگزار شد.

- یزد- نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان بهاباد به منظور ساماندهی اعزام محبان اهل بیت(ع) به بزرگترین اجتماع شیعیان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار بهاباد در این جلسه با اشاره به اینکه فرصت اربعین ظرفیتی مناسب برای تقویت باورها و اعتقادات مردم به معارف اهل بیت علیهم السلام است، اظهار داشت: حضور و فعالیت بخش فرهنگی در مواکب بسیار حائز اهمیت است.

محمد هوشمند بهابادی بیان داشت: اربعین یک گفتمان اعتقادی، هویتی و تاریخی است و خدمت به زوار اربعین را وظیفه خود می دانیم، از این رو لازم است دستگاه های اجرایی عضو ستاد اربعین همکاری و هماهنگی های لازم را در این رابطه به عمل آورند.

معاون فرماندار بهاباد عنوان کرد: ما خود را مکلف می دانیم که خادمی مواکب را انجام دهیم و از خادمیاران موکب های اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده و هستیم و در این راه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سفر و راهپیمایی اربعین به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین برای جهان تشیع مهم است، افزود: تمام مکاتب غربی رو به افول است لذا با برگزاری باشکوه اربعین اقتدار اسلام را به نمایش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه ستاد اربعین بهاباد برگزار شد

نخستین جلسه ستاد اربعین بهاباد برگزار شد