مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-28اقتصادي

تبریز در حوزه های مختلف به سرمایه گذار نیاز دارد


فرماندار شهرستان تبریز برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 را قدم مثبتی در راستای توسعه اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و علمی شهر دانست و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 را قدم مثبتی در راستای توسعه اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و علمی شهر دانست و گفت: امروز تبریز در حوزه های مختلف نیاز به جذب سرمایه گذار دارد.

یونس فاتح در جلسه مشترک با رضا خلیلی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز، در رابطه با همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023، گفت: در این راستا با تمرکز کامل، مطالعه و برنامه ریزی شود و اتمسفر استان و شهرمان باید جذب سرمایه گذار باشد.

از تمام دستگاه های اجرایی خواستاریم تا با همکاری و مشارکت در برگزاری این همایش در راستای رونق اقتصاد و سرمایه گذاری در شهر تلاش کنند.

فاتح افزود: برای احصای نیازهای شهر و تامین مطالبات شهروندان، پروژه ها و ضرورت ها به صورت اولویت بندی تدوین و مشخص شود، از سرمایه گذاران و شهروندان در داخل و خارج از کشور که علاقه مند به توسعه شهر باشند، به اندازه توان مالی دعوت به همکاری و سرمایه گذاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در حوزه های مختلف به سرمایه گذار نیاز دارد

تبریز در حوزه های مختلف به سرمایه گذار نیاز دارد