مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-15سياسي

عملکرد جزیره ای در حوزه محیط زیست مناسب نیست


ما درباره محیط زیست و مسائل مختلف به صورت جزیره ای عمل می کنیم درحالی که قوانین نیز باید منطقه ای و بومی سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرکل و جمعی از پرسنل اداره کل محیط زیست استان اصفهان؛ تعقل در عمل به قانون را مهم دانست و اظهار کرد: مشکل ما این است که در عمل به مُرّ قانون تعقل نمی کنیم.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه همه از حامیان محیط زیست هستند، گفت: مسائلی که می گوییم یک امر دلسوزانه برای کل کشور است، اما متأسفانه ما درباره محیط زیست و مسائل مختلف به صورت جزیره ای عمل می کنیم و همه کارهای کشور را با هم در نظر نمی گیریم.

امام جمعه اصفهان سهولت و انعطاف سازمان های محیط زیست و منابع طبیعی در برابر دامداران برای نگهداری از دام به عنوان معاش و حیات اصلی روستاییان را امری مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: متأسفانه قوانین ما، قوانین کلی است و این قوانین، در مسئله کشاورزی نیز همین گونه است.

وی افزود: شرق اصفهان در حالی که آب ندارند و ملک مردم بدون استفاده است، اجازه ساخت نیز نمی دهند و می گویند کشاورزی از بین می رود، این در حالی است که اصفهان 136 هزار کیلومتر مربع است و تنها 25 هزار کیلومتر مربع آن در کنار آب قرار دارد و این در شرایطی است که فرد خانه ای برای زندگی ندارد و می تواند گوشه ای از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد جزیره ای در حوزه محیط زیست مناسب نیست

عملکرد جزیره ای در حوزه محیط زیست مناسب نیست