مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-11بين الملل

عدم همکاری رژیم صهیونیستی، تحقیقات اسپانیا درباره جاسوس افزار پگاسوس را متوقف کرد


دادگاهی که در اسپانیا در حال بررسی هک شدن تلفن های همراه وزرای این کشور توسط جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس بود، اعلام کرد که تحقیقاتش را به دلیل ممانعت کامل رژیم صهیونیستی از همکاری، - دادگاهی که در اسپانیا در حال بررسی هک شدن تلفن های همراه وزرای این کشور توسط جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس بود، اعلام کرد که تحقیقاتش را به دلیل ممانعت کامل رژیم صهیونیستی از همکاری، متوقف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت روزنامه گاردین، خوزه لوییس کالاما، قاضی اسپانیایی در ژوئن 2022 به شکل رسمی خواستار همکاری رژیم صهیونیستی در پرونده جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس شد و ابراز تمایل کرد که برای گفت وگو با مدیران شرکت اسراییلی ان اس او که سازنده این جاسوس افزار است، به اراضی اشغالی برود.

اما در روز دوشنبه دادگاه ملی اسپانیا اعلام کرد که قاضی کالاما تصمیم گرفته که به دلیل خودداری کامل رژیم صهیونیستی از همکاری قضایی و سنگ اندازی های این رژیم، پرونده پگاسوس را موقتاً مختومه کند.

این تحقیقات در ماه مه 2022 و پس از آن آغاز شد که دولت اسپانیا اعلام کرد جاسوس افزار پگاسوس - که قابلیت فعال کردن دوربین و میکروفون تلفن های همراه آلوده شده را دارد - برای جاسوسی از سیاستمداران عالی رتبه استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همکاری رژیم صهیونیستی، تحقیقات اسپانیا درباره جاسوس افزار پگاسوس را متوقف کرد

عدم همکاری رژیم صهیونیستی، تحقیقات اسپانیا درباره جاسوس افزار پگاسوس را متوقف کرد