مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-24سياسي

پرونده ترک فعل یک مدیر منجر به صدور رای قضایی شد


رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه پرونده ترک فعل یک مدیر در استان منجر به صدور رای قضایی شد، گفت: در برخورد با فساد با کسی تعارف نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید شهواری امروز شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به موضوع فساد اقتصادی و عهد خود با مردم لرستان در رابطه با مبارزه با رانت، تبعیض و فساد، اظهار داشت: به طور حتم بر این عهد پایبند خواهم بود، این شعار نیست و با جدیت هم پیگیری خواهد شد.

در برخورد با فساد با کسی تعارف نداریم وی با تاکید بر اینکه اراده جدی برای مبارزه با فساد، رانت و … در دستگاه قضایی وجود دارد، گفت: تشکیل برخی دادگاه ها و برخی احکام نشان می دهد که اراده در این رابطه جدی است.

رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه در این رابطه تعارفی وجود ندارد و به طور جدی با فساد، رانت و تبعیض برخورد بدون اغماض صورت می گیرد، گفت: در این راستا لازم است که اخبار و اطلاعاتی که از فساد وجود دارد در اختیار دستگاه قضایی قرار گیرد.

حجت الاسلام شهواری در ادامه با بیان اینکه البته باید گزارش های ارائه شده مستند و قابل ارزیابی باشد، افزود: مسئله مبارزه با فساد به خصوص فساد اقتصادی در استان جدی است.

تحقق رضایتمندی مردم هدف مهم دستگاه قضایی وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مأموریت محوری و هدف محوری دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ترک فعل یک مدیر منجر به صدور رای قضایی شد

پرونده ترک فعل یک مدیر منجر به صدور رای قضایی شد