مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-06سياسي

90 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مناطق آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور در اردبیل اظهار کرد: - دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور گفت: در دولت سیزدهم بیش از 90 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور در اردبیل اظهار کرد: دولت سیزدهم حمایت جدی را از سرمایه گذاری در مناطق آزاد انجام داده و ما شاهد رونق این فعالیت ها در 18 ماهه دولت سیزدهم بودیم.

وی تلاش برای تقویت سرمایه گذاری، تولید و بهبود فضای کسب و کار را در مناطق آزاد یادآور شد و تصریح کرد: 70 درصد ترانزیت کشور از مناطق آزاد تجاری و صنعتی انجام می شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور گفت: فعالیت مناسبی که در مناطق آزاد و تجاری شاهد هستیم، فرصت اشتغال 700 هزار نفر را در هفت منطقه آزاد کشور فراهم کرده و تلاش بر گسترش فعالیت های اقتصادی در این مناطق است.

عبدالملکی ضرورت بهبود فضای کسب و کار را در این مناطق با تسهیل فرآیند ها و بهبود قوانین و مقررات یادآور شد و افزود: تلاش بر این است تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مناطق آزاد

90 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مناطق آزاد