مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-21اجتماعي

نمایش بزرگ میدانی با عنوان «روز واقعه» در لرستان اجرا می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: نمایش بزرگ میدانی با عنوان «روز واقعه» با حضور 400 بازیگر در این استان اجرا می شود.

- خرم آباد - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: نمایش بزرگ میدانی با عنوان روز واقعه با حضور 400 بازیگر در این استان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد محمدی امروز جمعه در گفت وگو با رسانه ها ضمن تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، اظهار داشت: ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی متناسب با ایام برای اجرا در مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار پیش بینی و در حال اجرا هستند.

وی افزود: فضاسازی مناسب در اداره کل و مراکز، برپایی ایستگاه های فرهنگی هنری و ادبی و اجرای برنامه های مختلف، باهدف معرفی واقعه کربلا و شخصیت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و یاران با وفایشان و کودکان کربلا ازجمله اهداف برنامه های کانون لرستان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به انجام فعالیت های عمومی در همه مراکز ثابت، سیار و پستی استان اشاره کرد و افزود: شعرخوانی، نوحه خوانی، معرفی وقایع و ایام، قصه گویی، کتاب خوانی و… در این ایام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش بزرگ میدانی با عنوان «روز واقعه» در لرستان اجرا می شود

نمایش بزرگ میدانی با عنوان «روز واقعه» در لرستان اجرا می شود