مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-25ورزشي

البرز در بحث جوانی جمعیت جزو 3 استان ویژه کشور است


معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان البرز از قرار گرفتن البرز در بین سه استان شرایط خاص کشور در بحث جوانی جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران افشاری عصر یکشنبهبا حضور در نشست مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده اظهار کرد: امروز آخرین روز از هفته ازدواج است و ما در این هفته برنامه های بسیار متنوع و متعددی را برای جوانان تدارک دیده بودیم.

وی افزود: در این هفته با حمایت استاندار و همکاری دستگاه های مختلف توانستیم جشن ازدواج 110 زوج البرزی را در کرج برگزار و در سایر شهرستان ها نیز برنامه ای از این دست اجرا کنیم.

افشاری اضافه کرد: همچنین در این هفته نمایشگاه هفته ازدواج در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برپا شد که تا 10 تیر ادامه داشته و میزبان عموم شهروندان خواهد بود.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه هر شب نیز برنامه شاد و مفرح جنگ شادی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان البرز خاطر نشان کرد: امروز و با حضور حجت الاسلام و المسلمین متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، 2 مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در استان البرز افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: در بحث جوانی جمعیت البرز جزو 3 استان دارای شرایط خاص در کشور قرار گرفته و از این رو همه می بایست در راستای ازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در بحث جوانی جمعیت جزو 3 استان ویژه کشور است

البرز در بحث جوانی جمعیت جزو 3 استان ویژه کشور است