مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-12اجتماعي

کودک آزاری و همسرآزاری، بیشترین موارد تماس با اورژانس اجتماعی اصفهان


مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه به ترتیب کودک آزاری،  همسرآزاری، تفکر خودکشی و فرار از منزل بیشترین موارد تماس با اورژانس اجتماعی است، - ایسنا/اصفهان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه به ترتیب کودک آزاری،  همسرآزاری، تفکر خودکشی و فرار از منزل بیشترین موارد تماس با اورژانس اجتماعی است، گفت: مجموعا 11 هزار و 403 نفر در مراکز چهارگانه بهزیستی خدمات مستقیم می گیرند.

ناصر چاوشی، امروز (چهارشنبه 21 تیرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، اظهار کرد: بهزیستی استان اصفهان در سال 1402، با شعار مهار و کنترل آسیب های اجتماعی و رشد و ارتقای خدمت رسانی فعالیت های خود را انجام می دهد.

وی با اشاره به سه حوزه تخصصی این اداره، افزود: حوزه اول این اداره مربوط به توانبخشی است که به افراد دارای معلولیت و توان خواه ارائه خدمت می کند.

معلولیت ها در پنج گروه ناشنوایی، نابینایی، ذهنی، جسمی حرکتی و اعصاب و روان تقسیم بندی می شوند، حدود 93 هزار نفر مددجویان ترکیبی چند معلولیتی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به 108 معلولیت در سطح استان، توضیح داد: 240 مرکز در استان شامل 66 مرکز شبانه روزی، 126 مرکز روزانه، 45 مرکز ویزیت در منزل و پنج مرکز مراقبت در منزل اقدام به ارائه خدمت به گروه های هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزاری و همسرآزاری، بیشترین موارد تماس با اورژانس اجتماعی اصفهان

کودک آزاری و همسرآزاری، بیشترین موارد تماس با اورژانس اجتماعی اصفهان