مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 00:252023-06-23بين الملل

پنگوئن! (گفت و شنود)


«تهدید ایران از سوی بوش، اوباما، ترامپ و بایدن توخالی بوده و ایران همچنان با هوشمندی اقتدار نظامی و علمی خود را به رُخ می کشد».

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت:گفت: روزنامه سعودی شرق الاوسط نوشته است؛ آمریکا توان برخورد با ایران را ندارد و کشورهای عربی به این نتیجه رسیده اند که چرا آمریکا نمی خواست با ایران تفاهم کنند؟ گفتم: خوشبختانه کشورهای عربی به این نتیجه رسیده اند که آمریکا با ترساندن آنها از ایران قصد سودجویی و غارت ثروت این کشورها را داشته است.

گفت: شرق الاوسط می نویسد؛ تهدید ایران از سوی بوش و اوباما و ترامپ و بایدن توخالی بوده و ایران همچنان با هوشمندی به اقتدار نظامی و علمی خود ادامه می دهد.

گفتم: پیش از این هم برخی از رسانه های منطقه اعتراف کرده بودند که رابطه ایران با همسایگانش همواره دوستانه بوده و در سختی ها به کمک آنها شتافته است.

گفت: شرق الاوسط هم تأکید می کند آمریکا نشان داده است در جایگاهی نیست که بتواند با ایران برخورد نظامی داشته باشد و در این زمینه فقط بلوف می زند.

گفتم: پنگوئن یه جوری شکمشو میده جلو و سرشو بالا می گیره و راه میره که انگار چند تا شیر و پلنگ رو زده و لت و پار کرده! پایان پیام/ت  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنگوئن! (گفت و شنود)

پنگوئن! (گفت و شنود)