مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-22اجتماعي

افزایش دما از اواسط هفته در سطح اردبیل


رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی اردبیل گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی از روز دوشنبه هفته آینده روند افزایش دما را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

- شهرام کوثری مهر در گفت وگو با، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تداوم حاکمیت هوای خنک در سطح استان تا اوایل هفته آینده اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از روز دوشنبه هفته آینده روند افزایش دما را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس از امروز تا یکشنبه، آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری در برخی مناطق بویژه در نواحی منتهی به استان گیلان گاهی با افزایش ابر و مه موقت پیش بینی می شود.

رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی اردبیل بیان کرد: از نقطه نظر بارش از امروز تا اواسط هفته آینده در مناطق شرقی استان طی ساعات شب تا اوایل صبح باران ریزه و طی این مدت در بعدازظهرها از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت و رعدوبرق پراکنده در کوهستانی احتمال می رود.

کوثری مهر با بیان اینکه به هم استانی ها و مسافران توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی موارد ایمنی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما از اواسط هفته در سطح اردبیل

افزایش دما از اواسط هفته در سطح اردبیل