مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-16سياسي

اجلاس های مشورتی فرصت مناسبی برای شناسایی معضلات مدیریت شهری


 نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اجلاس های مشورتی فرصت مناسبی برای بهره مندی از راهکارهای نوین شناسایی و رفع معضلات و چالش های مدیریت شهری است.

- عمار ایزدیار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان های کشور با محوریت جمع بندی نظرات پیشنهادی در خصوص مدیریت واحد شهری و برنامه هفتم توسعه کشور در شهر تبریز به مدت دو روز برگزار شد.

سخنگو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: این اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان های کشور با محوریت جمع بندی نظرات پیشنهادی در خصوص مدیریت واحد شهری و برنامه هفتم توسعه کشور برگزار شد.

ایزدیار با بیان اینکه رؤسای کمیسیون های مجمع گزارش مصوبات کمیسیون ها را قرائت و نظرات اعضا نیز مطرح شد، گفت: در این اجلاس کمیسیون های تخصصی مجمع تشکیل جلسه دادند و هر یک از چهار کمیسیون تخصصی مجمع شامل: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، کمیسیون حقوقی و اقتصادی و کمیسیون توسعه و عمران شهری به صورت مجزا نسبت به موارد دستور کار خود پیشنهادات مطرح شده را بررسی کرده و نتیجه نظرات اعضا را به صورت گزارش در صحن اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس های مشورتی فرصت مناسبی برای شناسایی معضلات مدیریت شهری

اجلاس های مشورتی فرصت مناسبی برای شناسایی معضلات مدیریت شهری