نظارت بر آگهی های بازرگانی همه رسانه ها بطور یکسان انجام می شودعباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایط پذیرش و انتشار آگهی بازرگانی توسط رسانه های مختلف و نقش نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در رابطه با این موضوع تشریح کرد. - مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: نظارت بر آگهی های بازرگانی همه رسانه ها بطور یکسان انجام می شود عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایط پذیرش و انتشار آگهی بازرگانی توسط رسانه های مختلف و نقش نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در رابطه با این موضوع تشریح کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگو با برخی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری گفت: مطابق قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نظارت بر محتوای آگهی های همه رسانه ها توسط این وزارتخانه صورت می گیرد و دفتر تبلیغات به عنوان واحد تخصصی این موضوع انجام وظیفه می کند. شکل نظارت بر انواع رسانه متفاوت است. مثلا در تبلیغات محیطی نظارت پیشینی است؛ یعنی مجوز برای انتشار آن صادر می شود. مطبوعات با توجه به قانون مطبوعات که آنها را ملزم به رعایت قوانین تبلیغات کرده، نظارت پسینی است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |