مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-11فناوري

تکمیل برخی بانک های اطلاعاتی پایه دولت الکترونیک مسکوت مانده است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تکمیل برخی بانک های اطلاعاتی پایه دولت الکترونیک مسکوت مانده و سند حکمرانی داده محقق نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد سرایی، ظهر سه شنبه در جلسه دیدار معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با استاندار زنجان اظهار کرد: بخشی از مشکلات ما به تعدد سامانه های اطلاع رسانی دستگاه های دولتی مربوط است و مردم برای دریافت خدمات یا کسب اطلاعات از نهادهای مختلف باید مراجعه جداگانه به هر سامانه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید دارند که سامانه پیام ایران راه اندازی شود، ابراز کرد: باید پیگیری های لازم انجام شود که دستگاه های اجرایی خودشان به سامانه پیام ایران متصل شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه سامانه های تبادل بانکی هم جامع و هم سهل الوصل است، عنوان کرد: این سهولت را در مکاتبات بین سازمان ها نداریم، هر چند ساختار شبکه دولت ایجاد شده اما سهولت دسترسی به آن وجود ندارد و باید سازکاری مثل سامانه تبادلات بانکی شکل بگیرد و قابلیت تسری به سامانه های بانکی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل برخی بانک های اطلاعاتی پایه دولت الکترونیک مسکوت مانده است

تکمیل برخی بانک های اطلاعاتی پایه دولت الکترونیک مسکوت مانده است