مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-04سياسي

امامت فرهنگ عمومی جامعه است


رییس بنیاد بین المللی امامت با تاکید بر این که امروز امامت به فرهنگ عمومی و مسئله جدی جامعه مطرح شده است، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که همه نهادها و موسسات در توسعه فرهنگ امامت مشارکت می کنند و امید می رود بتوان با افزایش همراهی و همدلی دستاوردهای ارزشمندی .

- ایسنا/قم رییس بنیاد بین المللی امامت با تاکید بر این که امروز امامت به فرهنگ عمومی و مسئله جدی جامعه مطرح شده است، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که همه نهادها و موسسات در توسعه فرهنگ امامت مشارکت می کنند و امید می رود بتوان با افزایش همراهی و همدلی دستاوردهای ارزشمندی را در عرصه ارتقاء فرهنگ امامت شاهد باشیم.

حجت السلام والمسلمین محمد تقی سبحانی 13 تیر درنشست خبری سالانه بنیاد بین المللی امامت در جمع اصحاب رسانه استان قم، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، گزارشی از آخرین رویکردهای بنیاد بین المللی امامت ارائه و اظهارکرد: بنیاد بین الملی امامت در راستای توسعه فرهنگ امامت برنامه های خود را بر اساس همکاری و هم افزایی با موسسات بنا نهاده است.

وی در ادامه به فعالیت ها و برنامه های سال پیش روی بنیاد بین المللی امامت اشاره کرد و افزود: مسئله امامت در بین اصول اندیشه اسلامی از ویژگی هایی برخودار است که همه اقشار و گروه ها مخاطب آن هستند و به بیانی دیگر مسئله ای عام و جامع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامت فرهنگ عمومی جامعه است

امامت فرهنگ عمومی جامعه است