مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-03فرهنگي

چاپ 1800 عنوان کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور گفت: سال گذشته 1800 عنوان کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در کشور به چاپ رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباس بایرامی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: این مسیر فرهنگی برای ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس بسیار دارای اهمیت می باشد.

وی گفت: بر اساس آمار وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتب دفاع مقدس در طول سال حدود 3200 کتاب در کشور چاپ می شود، افزود: این کتب توسط مجموعه های مختلف به چاپ می رسند که بیش از نیمی از این کتب، کتاب های خاطره است.

گرایش نسل جوان به حوزه دفاع مقدس رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور ادامه داد: اسرار بر تدوین کتب خاطره در حوزه دفاع مقدس بوده چون یادگاران جنگ متأسفانه با کهولت سن مواجه شده اند و ممکن است در آینده از وجود آنها محروم شویم همچنان که می بینیم متأسفانه بسیاری از والدین شهدا را از دست داده ایم.

بایرامی با اشاره به اینکه سال گذشته 1800 عنوان کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در کشور به چاپ رسیده است، یادآور شد: از این میزان 39 درصد در حوزه خاطره بوده است.

وی افزود: خوشبختانه بسیاری از این کتب در جامع منتشر و مورد گرایش مردم به ویژه نسل جوان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 1800 عنوان کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

چاپ 1800 عنوان کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس