مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-14سياسي

تحکیم بنیان خانواده در گرو رعایت عفاف و حجاب است


امام جمعه کاشان با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و اثرگذاری آن در جامعه گفت: بنیان خانواده در سایه رعایت عفاف و حجاب تحکیم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حجت الاسلام سید سعید حسینی امام جمعه کاشان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: همه باید نسبت به رعایت عفاف و حجاب توجه و اهتمام جدی داشته باشند چرا که این امر سبب تحکیم بنیان خانواده و تقویت بنیه اجتماعی می شود.

وی گفت: در کنار موضوع عمومیت حجاب، باید به این نکته هم توجه داشت که حجاب تنها به پوشش خلاصه نمی شود و مراتب حجاب زبانی هم باید در زندگی روزمره رعایت شود.

حسینی با اشاره به جشن های مردمی عید غدیر گفت: دشمنان می خواهند القا کنند مردم ایران از دین فاصله گرفته اند که حضور پرشور مردم در عید سعید غدیرخم جواب دندان شکنی برای آنان بود.

امام جمعه کاشان با اشاره به تصمیم اخیر روسیه گفت: روسیه و چین یک رقابتی در جذب سرمایه کشورهای عربی دارند و اخیراً روسیه در اظهاراتی اعلام کرده که موضوع جزایر سه گانه راه حل گفتمانی دارد که واکنش مسؤولان وزارت خارجه را به دنبال داشت.

وی با تقدیر از اقدامات روسیه در عرصه های مختلف تصریح کرد: موضع روسیه در قبال جزایر سه گانه باید تصحیح شود چراکه درباره تمامیت ارضی خود با احدی تعارف داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحکیم بنیان خانواده در گرو رعایت عفاف و حجاب است

تحکیم بنیان خانواده در گرو رعایت عفاف و حجاب است