مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-02اجتماعي

اعلام آخرین وضعیت حجاج مازندرانی برای بازگشت به خانه


عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران درباره جزییات سفر معنوی حج تمتع در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تعداد 30 کاروان به ظرفیت بیش از 4 هزار و 400 زائر از استان مازندران در سرزمین وحی مکه مکرمه حضور دارند.

وی افزود: همه حجاج مدینه قبل استان مازندران  در مسجد شجره محرم و پس از انجام عمره تمتع در مشاعر مقدسه عرفات منا مزدلفه بیتوته کرده و سپس با حضور در مسجدالحرام جهت انجام اعمال مناسک حج اقدام کردند.

مدیر حج و زیارت مازندران درباره سلامت زائران مازندرانی، بیان کرد: جز دو زائر از کاروان های بهشهر و نوشهر که مهاجر الی لله شدند، بقیه حجاج در صحت و سلامت هستند.

اسماعیلی با اعلام اینکه پرواز بازگشت حجاج مازندرانی از ساعت 7 تا 10 صبح به وقت مدینه منوره 12 تیرماه آغاز و تا روز قبل از 16 تیر ماه 1402 پایان خواهد یافت، یادآور شد: عملیات حج تمتع 1402 باوجود میانگین بسیار بالای حجاج با پیش بینی و برنامه ریزی بسیار خوبی که از سوی سازمان با همکاری مرکز پزشکی حج صورت گرفت که با تلاش جهادی همه دست اندرکاران عملیات حج به نحو مطلوب و شایسته ای انجام شد.

وی گفت: فعالیت جهادی خدمتگزاران حجاج بیت الله الحرام، شایسته تقدیر و تشکر است که به سهم خود دست یکایک خادمین حجاج را می بوسم و به وجود این خدمتگزاران مخلص، متعهد و جهادی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین وضعیت حجاج مازندرانی برای بازگشت به خانه

اعلام آخرین وضعیت حجاج مازندرانی برای بازگشت به خانه