مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-27سياسي

ضرورت تقویت تعاملات بین رؤسای دانشکده ها و شورای صنفی دانشجویان


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره بر اهمیت جایگاه و فعالیت های شورای صنفی دانشجویان، بر ضرورت تقویت ارتباط رییس دانشکده ها با اعضای این شورا تاکید کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره بر اهمیت جایگاه و فعالیت های شورای صنفی دانشجویان، بر ضرورت تقویت ارتباط رییس دانشکده ها با اعضای این شورا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در جلسه تودیع و معارفه دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هم اندیشی اعضای این شورا برای حل مشکلات تاکنون ستودنی بوده است و در دور جدید فعالیت آن، باید جلسات عملیاتی تری با حضور معاونین، مدیران و برخی اعضای هیئت رییسه دانشگاه برگزار شود.

وی ادامه داد: اعضای شورای صنفی شجاعت و جسارتی بی نظیر در حوزه صنفی دارند و قرارگیری در معرض مطالبات 12 هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دنبال حس مسئولیت پذیری اجتماعی آنها، با تلاش فراوان توامان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حضور در برخی تشکل های دانشجویی را یک ممارست تلقی کرد و افزود: علیرغم تمام چالش ها تجربه نشان می دهد دانشجویانی که در تشکل های صنفی، فرهنگی و سیاسی دانشگاه فعالیت دارند در ابعاد اجتماعی و ارتباطی آینده شغلی خود نیز با مسائل کمتری روبه رو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت تعاملات بین رؤسای دانشکده ها و شورای صنفی دانشجویان

ضرورت تقویت تعاملات بین رؤسای دانشکده ها و شورای صنفی دانشجویان