مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:112023-06-22سياسي

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: در شناساندن مفاخر کشور به جوانان کوتاهی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در نشست با رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور گفت: معرفی مفاخر و بزرگان کشور به جوانان به عنوان یک الگوی موفق و در راستای مقابله با فرهنگ غربی باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این حوزه تا کنون اقداماتی صورت گرفته است اما هنوز این خلا احساس می شود امیدواریم با راه اندازی دفاتر انجمن مفاخر کشور در استان ها این نیاز برطرف شود.

وی افزود: با تاکیدات مقام معظم رهبری، توجه و اهتمام دولت و کمک مجلس از فرصت ها و ظرفیت ها برای معرفی مفاخر و بزرگان کشور و چهارمحال و بختیاری استفاده شود چرا که بسیاری از این بزرگان هنوز در استان ما گمنام هستند.

حوزه فرهنگ در برنامه هفتم توسعه ضعیف است احمد راستینه رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست گفت: هر جامعه ای به مفاخر خود شناخته می شود و این بزرگان هنجارساز و ساختارساز هستند.

وی با ابراز گلایه از اینکه چرا تا کنون از ظرفیت کمیسیون فرهنگی برای کمک به انجمن استفاده نشده است، افزود: برای کشوری با این تعداد مفاخر و بزرگان 300 میلیارد تومان اعتبار بسیار ناچیز است چرا که در نهایت 30 تا 40 درصد این اعتبار تخصیص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: در شناساندن مفاخر کشور به جوانان کوتاهی شده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: در شناساندن مفاخر کشور به جوانان کوتاهی شده است