مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 21:152023-06-23اقتصادي

کیفیت پخت نان در استان به هیچ عنوان رضایت بخش نیست


استاندار گیلان با اذعان به اینکه کیفیت پخت نان در استان به هیچ عنوان رضایت بخش نیست، گفت: هیچ نانوایی در این استان حق تعطیلی را نداشته و باید نان را با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر،  اسدالله عباسی عصر امروز در مراسم شکرانه برداشت برگ سبز چای در شهر واجارگاه از توابع شهرستان رودسر با اشاره به نقش شهر واجارگاه در تولید انواع محصولات کشاورزی و به ویژه چای اظهار کرد: واجارگاه نقش بسیار ارزنده ای در تولید چای، پرورش نخبگان و فعالیت در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دارد که نشان دهنده اهمیت این منطقه از گیلان است.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری شکرانه برداشت چای بعد از چندین سال در کشور، بیان کرد: تولید چای سختی های خاص به خود را دارد ولی باید شکرگزار پروردگار بابت نعمت های داده شده به این استان از جمله چای باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به برندسازی محصولات کشاورزی و عرضه آن در بازارهای هدف بیان کرد: اکنون برندهای مختلف در حال توزیع چای واجارگاه در سطح کشور هستند که می تواند به خوبی چای این منطقه را به همگان معرفی کند.

عباسی از نقش افتتاح دفتر پست چای در واجارگاه را بسیار مهم برشمرد و افزود: امروز به شکرانه برداشت جای دفتر پستی چای واجارگاه افتتاح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پخت نان در استان به هیچ عنوان رضایت بخش نیست

کیفیت پخت نان در استان به هیچ عنوان رضایت بخش نیست