مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-07سياسي

ضرورت افزایش امنیت تردد در جاده های بخش جعفرآباد


امنیت تردد در جاده های جعفرآباد با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه باید افزایش پیدا کند.

- جعفرآباد-امام جمعه جعفرآباد گفت: امنیت تردد در جاده های جعفرآباد با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه باید افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یاسریاسر باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر ضرورت تشدید فعالیت های ایمن سازی جاده های بخش جعفرآباد اظهار کرد: باید امنیت تردد در محورهای مواصلاتی جعفرآباد مغان افزایش یابد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های جعفرآباد، بیان کرد: اقداماتی در راستای پیشرفت این منطقه انجام یافته ولی با وعده های عمل نشده ای هم مواجه هستیم به طوری که جعفرآباد مغان، معدن وعده های عملی نشده است.

امام جمعه جعفرآباد با بیان اینکه توزیع عادلانه سرمایه با توجه به وسعت بخش جعفرآباد مغان و نسبت به جمعیت و وسعت صورت نگرفته است، افزود: عملاً در نگاه سلیقه ای بعضی از مسئولان شهرستانی و حتی بعضاً استانی به این منطقه با چشم فرزندخوانده نگاه می شود، شاید نیت آن ها این نباشد ولی در عمل اینگونه است و البته نگاه حاکمیت و نظام به این منطقه این گونه نیست.

حجت الاسلام باقری ضمن گلایه از تبعیضات صورت گرفته وضع جاده های جعفرآباد را خوب ارزیابی نکرده و گفت: جاده های شهر جعفرآباد اکثراً د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش امنیت تردد در جاده های بخش جعفرآباد

ضرورت افزایش امنیت تردد در جاده های بخش جعفرآباد