مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-17اقتصادي

راه اندازی درمانگاه مراقبت از مادران باردار در بیمارستان رازی قزوین


مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: درمانگاه مراقبت از مادران باردار به عنوان پایلوت کشوری در بیمارستان رازی راه اندازی شده که ارزیابی و پایش وضعیت مادران از پیش تا پس از بارداری را بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محسن شمس الدینی مقدم ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی در سالن جلسات اداره کل درمان تامین اجتماعی استان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته با 16 میلیارد تومان اعتبار پروژه عمرانی هتلینگ در دو بخش بیمارستان تامین اجتماعی رازی اجرا شد و سال آینده نیز ساخت چند پروژه اعم از آشپزخانه، بلوک زایمان و.

با حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اشاره به آغاز احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان رازی ادامه داد: حدود 160 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این درمانگاه پیش بینی شده و طی دو سال آینده به پایان می رسد.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان با 13 میلیارد تومان بازسازی و خریداری تجهیزات آشپزخانه این بیمارستان با 9 میلیارد تومان انجام شده است.

شمس الدینی مقدم خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم داخلی و خارجی برای پروژه های چهار گانه اورژانس، انبار دارویی، رختشورخانه و بخش دیالیز بیمارستان تاکستان اخذ شده و 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه مراقبت از مادران باردار در بیمارستان رازی قزوین

راه اندازی درمانگاه مراقبت از مادران باردار در بیمارستان رازی قزوین