مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 01:102023-07-12سياسي

سازماندهی 1400 گروه جهادی تخصص محور در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در سطح استان مرکزی بیش از هزار و 400 گروه جهادی تخصص محور در عرصه های مختلف سازماندهی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی عصر چهارشنبه در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان در روستاهای تفرش ضمن تشکر از اقدامات و زحمات دانشجویان جهادی اظهار داشت: امروز بسیجیان با جهاد محرومیت زدایی و جهاد امیدآفرینی نقش مهمی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دارند و فراگیر شدن خدمت صادقانه برای تحقق پیشرفت و عدالت راهبرد گروه های جهادی است.

کادر سازی برای گام دوم انقلاب از دستاوردهای اردوهای جهادی است فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: کادر سازی برای گام دوم انقلاب یکی از دستاوردهای اردوهای جهادی و زمینه ساز ترویج فرهنگ جهادی است؛ امروز اردوهای جهادی در تربیت نیرو و ایجاد مسئولیت پذیری در جوانان مؤثر است.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی در راستای رفع فقر و محرومیت در مناطق محروم بسیار اثرگذار و موفق بوده و نیاز است این الگوی موفق در مسائل فرهنگی و رفع آسیب های اجتماعی به کار گیری شود.

سردار کریمی تأکید کرد: جهادگران با ورود به هر عرصه ای حماسه هایی از ایثار و ازخودگذشتگی نشان دادند، بدون هیچ ادعایی در میدان های خدمت به مردم حاضر شده اند و استقبال گرم مردم در مناطق محروم و خصوصاً روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی 1400 گروه جهادی تخصص محور در استان مرکزی

سازماندهی 1400 گروه جهادی تخصص محور در استان مرکزی