مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-06اقتصادي

جاده قدیم چالوس تفرجگاه 21 میلیون گردشگر می شود


استاندار مازندران با اشاره به اینکه مقرر شد جاده چالوس به عنوان زیباترین جاده بامعیارهای گرشگری برای تفرجگاه حداقل 21 میلیون نفر در نظر گرفته شود، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه مقرر شد جاده چالوس به عنوان زیباترین جاده بامعیارهای گرشگری برای تفرجگاه حداقل 21 میلیون نفر در نظر گرفته شود، گفت: کسب و کارهای حوزه گردشگری بدانند که برای جاده قدیم چالوس برنامه داریم.

با ایجاد المان گردشگری تمام منطقه ویژه در این مسیر قرار می گیرد.

سید محمود حسینی پور امروز 15 تیرماه در حاشیه بهره برداری از قطعه 2 آزادراه تهران-شمال و کلنگ زنی قطعه 3 این آزاد راه در محدوده استان مازندران توسط رییس جمهوری، در جمع خبرنگاران، با تبریک عید غدیر، اظهار کرد: از افتخارات انقلاب اسلامی این است که با توان مهندسان داخلی ابرپروژه آزاد راه تهران-شمال در حال ساخت و بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این پروژه حماسه ای دیگر توسط نخبگان داخلی ایجاد شد، افزود: هر کسی در این مسیر حرکت می کند به علم تکنولوژی نیروهای داخلی غبطه می خورد.

استاندار مازندران تصریح کرد: خدمات رسانی مورد توجه دولت است و رییس جمهوری دستورات خوبی هم در حضور وزیر راه و شهرسازی، تعاون و رییس بنیاد مستضعفان دادند تا پروژه سوم آزادراه تهران شمال به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده قدیم چالوس تفرجگاه 21 میلیون گردشگر می شود

جاده قدیم چالوس تفرجگاه 21 میلیون گردشگر می شود