مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-19سياسي

قاچاق سوخت، معیشت نیست/ در برخورد با قاچاقچیان قاطع هستم


رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه اقدامات قاطعی به منظور مقابله با قاچاق سوخت انجام خواهد شد، اعلام کرد: طرح جامعی با لایه های مختلف در این خصوص پیش بینی شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه اقدامات قاطعی به منظور مقابله با قاچاق سوخت انجام خواهد شد، اعلام کرد: طرح جامعی با لایه های مختلف در این خصوص پیش بینی شده است.

مجتبی قهرمانی صبح امروز (28 تیرماه) در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان میناب ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) و ماه محرم از اقدامات بسیار خوب دادگستری میناب در راستای ارتقای امنیت این شهرستان، تشکر و قدردانی کرد.

قهرمانی با بیان اینکه یکی از گفتمان های رییس قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی، رعایت حقوق متهمین است، بر ضرورت توجه قضات به این موضوع مهم در صدور قرارهای تأمین به ویژه بازداشت موقت، تأکید کرد و افزود: در قانون ایران یکی از استثنائات پیش بینی شده موضوع بازداشت موقت است که باید حتماً با موارد اتهامی تناسب داشته باشد.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به شرایط ویژه شهرستان میناب اظهار کرد: دستگاه قضایی استان همواره به این موضوع توجه داشته و اقدامات متنوعی را به منظور تقویت دادسرا و دادگستری میناب هم از طریق تأمین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق سوخت، معیشت نیست/ در برخورد با قاچاقچیان قاطع هستم

قاچاق سوخت، معیشت نیست/ در برخورد با قاچاقچیان قاطع هستم