مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-03سياسي

پایگاه بین المللی تشیع با افتتاح خانه پدری علامه امینی در روستای سردهای سراب


نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: از نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درخواست می کنیم پیگیری لازم را برای ایجاد دبیرخانه دائمی الغدیر در شهرستان سراب به عنوان زادگاه علامه امینی انجام دهند تا این منطقه به پایگاه بین المللی تشیع تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب، یوسف داوودی صبح امروز در آیین افتتاح خانه پدری علامه امینی در روستای سردهای سراب اظهار داشت: از مجموعه میراث فرهنگی برای بازسازی خانه علامه امینی نویسنده کتاب الغدیر تقدیر می کنیم که این بنای مهم را به همان شکل قدیمی در زادگاه این علامه بزرگ حفظ و بازسازی شده است.

وی ادامه داد: این خانه در واقع خانه تشیع است و بازسازی و افتتاح آن دو پیام مهم دارد، یکی پیام این اقدام حاکی از جایگاه والای علامه امینی در جهان تشیع به عنوان اندیشمندی ایرانی و اسلامی است که از بنیانگذاران اتحاد اسلامی در عصر حاضر محسوب می شود و پیام دیگر این حرکت معرفی روستای سردها به عنوان زادگاه این شخصیت بزرگ دینی و ملی است و امیدواریم مجموعه میراث فرهنگی در سطح ملی و استانی نسبت به معرفی شایسته این منطقه اهتمام حدی داشته باشند.

نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاریخ کهن و پرافتخار این خطه به ویژه عشایر آن در مقابله با تجاوزهای خارجی گفت: از نماینده ولی فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه بین المللی تشیع با افتتاح خانه پدری علامه امینی در روستای سردهای سراب

پایگاه بین المللی تشیع با افتتاح خانه پدری علامه امینی در روستای سردهای سراب